fbpx

מהם השלבים שיש לעבור בכדי לבנות אתר אינטרנט מוצלח? אילו הם השלבים שפשוט לא ניתן לדלג עליהם בדרך לאתר שאכן יעבוד כמו שצריך? הכנו עבורכם מדריך 5 שלבים פשוטים בדרך לאתר הטוב ביותר. 

שלבי בניית אתר אינטרנט

רוב הלקוחות רוצים אתר אינטרנט מושלם בדיוק כפי שהם חלמו וזאת מבלי שהם עשו את המאמצים הנדרשים כדי להבטיח תוצאה טובה שתשביע את רצונם. הם לא עושים את המאמצים הדרושים מאחר והם לא יודעים מה הם ואיך ליישם אותם. לכן, אנחנו כאן כדי לעזור לכם:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. פיתוח הרעיון המופשט לתיאור מפורט וידידותי של הדרישות.
    2. אפיון האתר על פי המפרט הידידותי שפיתחתם קודם לכן.
    3. פתיחת מכרז הכולל מפרט וטווח עלויות רצוי בין החברות השונות.
    4. מעבר משותף על האפיון יחד עם המפתחים ויציאה לפיתוח האתר.
    5. ביצוע QA (בקרת איכות) שמאמת שהפיתוח תואם את האפיון.

    איך שלבים אלו באים לידי ביטוי? איך שלבים אלו מבטיחים תוצאה טובה יותר?

    תהליך בניית אתרים בעד 5 שלבים פשוטים!

    לכל שלב ושלב יש משמעות ומומלץ לעבור ולהבין את משמעותן כעת:

    1. פיתוח הרעיון המופשט:

    יש לכם רעיון לאתר מיוחד במינו? רוצים שהאתר שלכם יבלוט מעל כל יתר האתרים? זה נהדר אך חסר כל משמעות. הרי, הצוות שיפתח את האתר שלכם לא ממש יודע מה מתחולל בראשכם ואתם כמעט בוודאות תתקשו לתאר צבעים, צורות ומראה מדויק לתוצאה הרצויה.

    מה שכן ניתן לעשות, ניתן לנסות ולתאר את הרעיון המתחולל בראשכם בשפה פשוטה וברורה בכדי להתקרב צעד אחד קדימה לבשלות הרעיון ולהמרתו לאפיון מסודר ובעל ערך.

    2. אפיון האתר:

    כאשר מדברים על אפיון אתרים, מתכוונים לארבעה שלבים שונים של אפיון. אפיון קהל יעד, אפיון עיצוב, אפיון טכני, אפיון אלגוריתם (אם נדרש), כל ארבעת השלבים הללו יוצרים ערך גבוהה שניתן להמיר למסמך אחד מרוכז המשלב את כל הנתונים שנדרשים בכדי להעביר רעיון מופשט לאדם זר בהצלחה!

    3. פתיחת מכרז:

    כאשר המרנו בהצלחה את הרעיון המופשט שלנו לערך הניתן להעברה, ניתן בעצם להתייחס לאתר הדרוש כאל מוצר מדף עליו ניתן לבצע השוואת מחירים בין ספקים שונים. כדי לבצע השוואת מחירים בשוק שאינו קיים, יהיה עלינו להקים מכרז הפונה לחברות פיתוח רבות ככל האפשר בתחום הרצוי..

    4. יציאה לפיתוח:

    בשלב זה אין לנו הרבה מה לעשות. יש להיערך לתקופת המתנה כפולה מזו שהובטחה לנו. אך, מעבר לזה, עלינו להמתין ככל האפשר עד לסיום העבודות.

    5. ביצוע QA:

    עם קבלת המוצר המוגמר, באחריותנו לבדוק שהמוצר שהזמנו ואפיינו התקבל במדויק. כדי לעבור שלב זה בהצלחה, עלינו לבצע בדיקה קפדנית של כל פעולה וכל תנועה באתר לוודא שאין באגים ובעיות לא צפויות. לאחר מכן, יש לדרוש את האחריות על המוצר הנבדק (ולהוריד גיבוי מלא של האתר למחשב האישי) לאורך זמן ההתחייבות.

    לסיכום,

    הרעיון שלכם הוא רק שלכם. מה שמתחולל בראש שלכם ידוע רק לכם. הדרך לאתר מוצלח מבוסס על הצלחה בהמרת הרעיון למסמך בעל משמעות שניתן להפוך להוראות פיתוח. לאחר עבודת תכנון מסודרת ואחראית, פשוט למדי להשיג את היעדים הנדרשים ולכן גם הצלחה! רוצים עזרה באפיון האתר? השאירו פרטים ונעזור לכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן