fbpx

עם עוד ועוד אתרי אינטרנט חדשים מידי שנה, בעלי אתרים קיימים חייבים לפעול לשפר את אתר האינטרנט שלהם אחת לתקופה בכדי להישאר רלוונטיים ועדכניים. אבל איך עושים זאת? איך מביאים לכדי שיפור אתר אינטרנט שישמור עלינו בשורה אחת עם האתרים החדשים והעדכניים ביותר? במאמר זה  אנו סוקרים את האלמנטים החשובים ביותר שעליכם להכיר.

מדריך שיפור אתר אינטרנט

ייתכנו סיבות רבות לכך שבעל עסק יבחר לצאת לדרך בתהליך לשיפור האתר שלו. אך, הסיבות הבולטות ביותר לשיפור אתר הן:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • ירידה במיקומים בתוצאות החיפוש האורגניים.
    • ירידה במספר הפניות המתקבלות דרך האתר.

    לכן, עלינו להתייחס לסיבות המהותיות שמביאות לכדי פגיעות אלו. והסיבות שצפות בכ-90% מהבדיקות שמבוצעות הן:

    • חוויית שימוש ירודה (מיושנת) באתר.
    • איטיות בטעינה ובמעבר בין עמודים באתר. (ביחס למתחרים)

    מה שאומר שעלינו להקדיש כמה שיותר מאמצים בכדי לשפר אלמנטים אלו בכדי לייצב את האתר וביצועיו כפי שהיו בעבר.

    כעת, ניגש לתכלס..

    הבעיה: ירידה במספר הפניות דרך האתר

    אנו מחזיקים באתרי אינטרנט בכדי לקבל דרכן פניות או רכישות מקוונות. כאשר אנו מזהים שיש כמות זהה של כניסות לאתר אך רק מעט פניות מתקבלות מידי חודש ואו שיש ירידה במספר הפניות המקבלות דרך האתר ביחס לעבר, הרי שאנו יודעים שיש לנו בעיה. בעיה זו הנה עקרונית ובעלת עדיפות עליונה.

    הפתרון: שדרוג נראות האתר

    עלינו לשאול, מה הגורם לכך שפחות גולשים מרגישים בנוח לפנות אלינו? ובכן, התשובה לכך לעתים קרובות הנה שיש לגולשים תחושה שמדובר באתר לא עדכני ולא אפקטיבי ביחס ליתר המתחרים בשוק. כלומר, חוסר במידע, חוסר בהצגת המידע הנכון לעומת המתחרים שעושים זאת טוב יותר יביא בהכרח לבריחת הלקוחות הישר לידיהם של המתחרים.

    הפתרון אם כך הנו לוודא שהאתר שלנו משתדרג ונראה עדכני ובעל תכולת מידע הטובה משל המתחרים שלנו. עלינו ללמוד את האתרים של המתחרים ולתכנן אתר שנראה טוב יותר ובעל יכולת העברת מסרים בצורה טובה ומדויקת יותר משל המתחרים.

    הבעיה: ירידה בתוצאות במיקומים האורגניים

    אין דבר כואב יותר מאשר לאבד מיקומי מפתח בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש ובגוגל בפרט. זאת משום ומנועי החיפוש אישרו את חיוניות האתר שלנו בעבר וכיום הם מפקפקים בנו ומעדיפים להציג את המתחרים שלנו. ברגע שאנו נזרקים אחורה במיקומי החיפוש, עלינו לשאול את עצמנו מה הגורם המשמעותי ביותר בשיקולי מנועי החיפוש והתשובה לכך ברורה למדי – חוויית שימוש ומהירות.

    הפתרון: האצת מהירות האתר

    גוגל דוחפת בעלי אתרים להתאים את האתר למכשירים סלולריים ולמהירות טעינה הנמוכה מ-3 שניות. אבל, במקביל אתרים עושים שימוש ביותר ויותר תמונות ואמצעי מדיה אחרים שדורשים טעינה יותר ממושכת. מסיבה זו, גוגל החלה לדחוף טכנולוגיות חדשות וטכנולוגיית AMP בפרט.

    עלינו להאיץ את האתר שלנו על ידי הצטרפות למהפכה והטמעת גרסה רזה של האתר שלנו למכשירים סלולריים לצד ביצוע אופטימיזציה לקוד ולתמונות המופיעות באתר. ברגע שנביא לכדי תוצאות טובות יותר, אנו נרגיש איך מנועי החיפוש מאמינים בנו בשנית ומחזירים לנו את המיקומים האורגניים.

    לסיכום,

    כדי לשפר אתר בצורה אופטימלית, יש צורך בשיפור מהירות טעינת האתר לצד שיפור בחוויית שימוש באתר. שיפור של רכיבים אלו מבטיח תוצאות טובות בחיפושים השונים ומספר פניות שהולך ועולה עם הזמן ולבסוף הצלחה בלתי נמנעת ביעדים שהוגדרו לאתר. רוצים לצאת לדרך, שיפור אתר זה המומחיות שלנו ונשמח לעזור לכם. פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם..

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן