fbpx

יש לכם אתר על מערכת ישנה? האתר שלכם מבוסס HTML ואו ASP ואתם מרגישים שהגיע הזמן להתקדם לאתר נורמלי? שדרוג אתר אינטרנט צפוי להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. היתרונות בשדרוג אתר ענקיים וכוללים התאמה למכשירים סלולריים, מהירות גבוהה יותר, נגישות לבעלי מוגבלויות ועוד שלל יתרונות שמבטיחים לכם מקום גם באינטרנט של המחר.

שדרוג אתר אינטרנט

יש לא מעט סיבות לכך שלקוחות מגיעים אלינו עם דרישה לשדרג את האתר. אם זאת, הסיבה הנפוצה ביותר לשדרוג אתר הנו שאין מערכת ניהול תוכן שנוח לעבוד עמה והלקוח רוצה לקבל שליטה על התוכן המוצג באתר. יתר משדרגי האתרים עושים זאת כתוצאה מאי שביעות רצון מעיצוב האתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אך, במאמר זה נצלול מעט יותר לעומק וננסה לעזור לכם להגיע להחלטה האם הגיע זמן לשדרוג או לא?!

    מתי הגיע הזמן לשדרג אתר?

    ההחלטה על שדרוג אתר הנה בידכם. אך במידה ואינכם בטוחים שזהו הזמן הנכון לשדרג ואו אינכם בטוחים שערך השדרוג מספיק גבוהה בכדי להשקיע כסף על התהליך, השאלות הבאות יעזרו לכם לקבל תשובה חד משמעית לשאלה,

    שאלות שעליכם לשאול טרם שדרוג אתר:

    • האם האתר נבנה לפני למעלה מ-5 שנים?
    • האם האתר בנוי ללא מערכת ניהול תוכן?
    • האם האתר מתקשה בייצור שיחות ופניות?
    • האם האתר נראה פחות טוב מיתר המתחרים?
    • האם האתר אינו מותאם לסלולרי ובמהירות?

    במידה ועניתם על השאלות מעלה בתשובות חיוביות, הרי שהאתר שלכם איננו עומד ביעדים שהוגדרו לו. מאחר ואנו איננו ארגון שפועל ללא מטרות רווח, הגיע הזמן שנעשה את הפעולות הנדרשות בכדי שהאתר יצדיק את קיומו ואכן יציג את העסק שלנו באור חיובי וייצר לנו פניות ורכישות רבות ככל האפשר של השירות ואו המוצר שאנו מציעים. זאת נעשה על ידי שדרוג אתר לאחר אפיון קהל יעד לאתר ו-אפיון עיצוב לאתר כך שימלא אחר היעדים שהגדרנו.

    איך משדרגים אתר אינטרנט?

    יש שני סוגי שדרוג אתרים:

    1. שדרוג הדורש בניה מחדש של כלל האתר.
    2. שדרוג הדורש בניה של עיצוב האתר בלבד.

    מרבית האתרים המובילים בעולם מבוססים על קוד PHP ומערכות ניהול תוכן כדוגמת וורדפרס, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו. אילו מערכות נוחות אשר מאפשרות לנו לשדרג רק את רכיבי העיצוב מבלי לפגוע בתוכן ואו במערכת האתר מאחורי הקלעים. במקרים אלו, אנו לא נדרש לבנות אתר חדש מאפס אלא במקום זאת נדרש לרכוש תבנית עיצוב ואו לעצב בהתאמה אישית את רכיבי העיצוב בלבד.

    אתרים ישנים ואתרים שנבנו בהתאמה אישית על בסיס ספריות מידע ואו בשפות כדוגמת ASP, HTML ו-C, יידרשו לרוב לבניה מחדש בכדי שהאתר יעלה במהירות הראויה ויקבל את התמיכה הטובה ביותר לאורך זמן. הסיבה שנבחר לבנות אתר מחדש במקרים אלו על פני עבודה עיצובית בלבד הנה מאחר ועלויות פיתוח ידני בשפות ישנות ואו כל עמוד בנפרד יעלו לנו יותר כסף ואנו רוצים לחסוך ככל האפשר.

    לסיכום,

    אין לראות בהחזקת אתר אינטרנט מיושן כעמידה בצורך של העסק שלכם. על האתר לשקף את רוח העסק ואת צורכי הלקוחות כך שהם יוכלו להתחבר אליכם ולרכוש מכם את השירות הרצוי על ידם. במידה ויש לכם אתר אינטרנט ישן ואו שאינו ממלא את ייעודו בהצלחה וברצונכם שנבדוק עבורכם את מצבו ונציע לכם פתרונות לייעול האתר ואו שדרוגו, הרגישו חופשי לפנות אלינו בטופס יצירת קשר או בשיחה טלפונית ואנו נשמח לעזור לכם להשיג את היעדים שהגדרתם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן