fbpx

יש לכם צורך באתר אינטרנט חדש? אך אתם לא ממש מבינים מה נדרש לכם ואינכם יודעים איך לנהל את התהליך של בניית האתר לקבלת תוצאות טובות? ובכן, לשם כך יש מנהלי פרויקטים שמתמחים בשירותי ניהול בניית אתר ואנו עוסקים בין היתר גם בכך ונשמח לעזור לכם לבחור מנהל פרויקט מקצועי לאתר שלכם!

ניהול בניית אתר

יש הרואים בבניית אתר משימה אחת בודדת כמקשה אחת. אחרים רואים את תהליך בניית האתר כמספר רב של משימות שיש לנהל עד להשגת יעדי העסק ומטרותיו. אלו הרואים בבניית אתר משימה בודדת יפנו לרוב לחברת בניית אתרים לשם בניית אתר ובעצם יפקידו את המלאכה בידיהם של אחרים והתוצאה אינה בשליטתם. אלו הרואים בבניית אתר כתהליך המורכב ממשימות רבות, יעדיפו לעבור שלב שלב ולהשיג את היעדים תוך שמירת השליטה בידיהם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    למה הדבר דומה?

    ובכן, ישנם אנשים רבים שרוכשים דירה מוכנה או בית מוכן מקבלן בניין. לעומת זאת, ישנם רבים אחרים שיעדיפו לרכוש קרקע, לתכנן את הבית לצורכיהם ולשכור מנהל פרויקטים שינהל עבורם את העבודה בשטח ובכך להשיג תוצאה אופטימלית.

    שלבים בניהול בניית אתר

    אלו מכם שרוצים ליהנות מתוצאות טובות באמת, תידרשו לנהל את הפרויקט בכוחות עצמכם ואו לשכור את שירותיו של מנהל פרויקטים באינטרנט, בוודאי תרצו לדעת מה הם השלבים בבניית אתר. לכן, אספנו עבורכם את השלבים בצורה מסודרת:

    1. אפיון אתר אינטרנט.
    2. עיצוב אתר אינטרנט.
    3. בניית אתר אינטרנט.
    4. מדידה ושיפור אתר אינטרנט.

    בניית אתר אינטרנט בצורה שאינה מסודרת יכולה להביא לידי בעיות רבות ואי השגת המטרות שנקבעו. לכן, אם אתם רוצים לשלוט בתוצאות הפרויקט וגם רוצים להבטיח שהן יהיו טובות, מומלץ לשכור את שירותיו של מנהל פרויקטים לבניית אתרים.

    וכעת עלינו לשאול:

    איך בוחרים מנהל פרויקט לבניית אתר?

    ניהול בניית אתר מתבצע על ידי מנהל פרויקטים ווב מקצועי ובעל ניסיון. חלק ממנהלי הפרויקטים החלו בעבודה כשכירים בחברות דיגיטל וניהלו פרויקטים פנימיים ואחרים למדו זאת על בשרם עם שנים של יזמות והרמה של אתרים שונים עבור עצמם.

    הסוד להצלחתו של מנהל פרויקט לבניית אתר נעוץ בניסיונו עם דגש על כשלונותיו. ככל שמנהל הפרויקטים חוו יותר פרויקטים וזה כולל גם כשלונות בדרך, כך סביר להניח שיש לו את הזהירות הנדרשת להימנע מחזרה על אותן טעויות שעשה בעבר ובכך הוא מבטיח לכם תוצאות טובות כבר מלכתחילה.

    מעבר להסתכלות על נסיונו של מנהל הפרויקט, חשוב לבדוק שיש לכם ולו את אותה ההשקפת עולם על האתר והנדרש לכם. חיוני שהוא יבין את הצרכים שלכם וידע לשרת אתכם בנאמנות וישים את האינטרנסים שלכם על פני אלו שלו.

    כמה עולה מנהל פרויקטים לניהול הקמת אתר?

    עלויות שירותיו של מנהל פרויקטים לבניית אתר ישתנו מפרויקט לפרויקט בהתאם לטיב העבודה הנדרשת ובהתאם לגודל הפרויקט. ככלל, שירותיו של מנהל פרויקט לבניית אתר אינם משתלמים ללקוחות בבניית אתרים קטנים כדוגמת אתרי תדמית. אך בהחלט משתלמים בבניית אתרים מורכבים יותר כדוגמת אתרי שירותים, אתרי מכירות ואתרי קהילה.

    להלן העלויות לניהול פרויקט בניית אתר:

    • ניהול בניית אתר קטן – כ-500 ש"ח לכל חודש עבודה (כ-1,500 ש"ח בסה"כ)
    • ניהול בניית אתר בינוני – כ-1,000 ש"ח לכל חודש עבודה (כ-5,000 ש"ח בסה"כ)
    • ניהול בניית אתר גדול – כ-1,500 ש"ח לכל חודש עבודה (כ-15,000 ש"ח בסה"כ)

    יש לזכור שישנם מקרים רבים בהם יש עיכובים ואו יש צורך במקצה שיפורים ובמקרים אלו המחיר מתייקר ככל שמשך הפרויקט מתארך ולכן יש לבחון תיאום ציפיות מראש ואו ניסיון לתמחור הפרויקט כולו כמקשה אחת.

    לסיכום,

    ניהול בניית אתר אינטרנט אינו דבר פשוט ויש כדאיות רבה בשכירות שירותיו של איש מקצוע במידה ולכן חסרים הכישורים ואו הידע לעשות זאת בכוחות עצמכם. במידה ואתם מרגישים שזהו שירות שנדרש לכם, אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח להציע לכם את שירותינו במחירים הוגנים ובמקצועיות הגבוהה ביותר!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן