מומחה אפיון אתרים ומערכות

ישראל בוכוולד הנו מומחה אפיון אתרים. ישראל מאפיין אתרים ואפליקציות לחברות קטנות וגדולות בהתאם לדרישות הייחודיות של כל עסק ועסק. ישראל מאפיין אתרים על ידי חלוקה של התהליך לארבעה שלבים ברורים: אפיון קהל יעד, אפיון עיצוב, אפיון טכני, אפיון אלגוריתם.

מאפיין אתרים ואפליקציות – ישראל בוכוולד

ישראל עוסק באפיון, תכנון וניהול פרויקטים לבניית אתרים החל משנת 2008. אפיון אתרים הנו תהליך ארוך ומדויק שנעשה על ידי אנשי מקצוע אשר משתייכים הן לעולם הטכני והן לעולם של הלקוחות. ישראל מגשר בין לקוחות ואנשי מקצוע בעולם התכנה מזה שנים רבות ובמהלך השנים אפיין מערכות שונות עבור עצמו ועבור לקוחות בהצלחה רבה.

לרוב ישראל מצטרף לתהליך בשלבים ראשוניים בתהליך. התהליך ארוך ומשותף בין הצדדים עד להשגת המטרות שהוגדרו מראש ואופיינו באפיון האתר ואו האפליקציה.

עבודתו של מאפיין אתרים:

מאפיין אתרים ואפליקציות חייב להיות אדם שרואה את התמונה המלאה. על המאפיין לזהות את מכלול האנשים, הרכיבים והמשמעויות של כל פעולה ופעולה במערכת קטנה כגדולה. כך לדוגמה, מאפיין אתרים ואו מאפיין מערכות שנדרש להכין תכניות מסודרות לחברה ואו ארגון גדול חייב לזהות את כל אותן נקודות תורפה ולשפרם לצד ניצול מקסימלי של נקודות החוזקה הקיימות כך שהמערכת החדשה תהיה טובה ויעילה בהרבה מן הקודמת.

מאפיין אתר חייב להיכנס לנעליהם של לקוחותיו (בעלי העסק) ולהבין מה הם הצרכים והרצונות שלהם ולנסות להגשימם. אך, בו זמנית גם להבין את הצרכים של לקוחות הקצה (הגולשים / הלקוחות של העסק) כך שהתצורה החדשה תשרת אותם בדיוק כפי שהם קיוו.

כאשר מאפיין אתרים מחזיק בניסיון ויודע איך לתרגם את צורכי המערכת בצורה טובה, ביכולתו להכין אפיון אתר מסודר ומאורגן להפליא שייצג את העסק בכבוד ובכך יאפשר לנהל מכרז תקין על עבודות הפיתוח וגם לנהל את העבודה בצורה יעילה ומקצועית.

מה הייחודיות שלנו?

ישראל פעיל בשוק התכנה כעשור. עשר שנים של הקמה וניהול של פרויקטים בסדרי גודל שונים. עשר שנים של עבודה אינטנסיבית מול מגוון רחב של אנשי מקצוע בארץ ובחו"ל. בצורה זו, ביכולתו לזהות את טיב הפרויקט ולחלקו בין מספר אנשי מקצוע בהתאם למורכבות ובהתאם לתקציב של כל לקוח ולקוח. ישנם לקוחות הנדרשים לצוותי פיתוח ברוסיה, אוקראינה וקזחסטן (בהם זול יותר לפתח מבלי להתפשר על איכות) ובמקרים אלו, לאפיון יש משמעות רבה מאחר וניתן לתרגמו בצורה טובה ומדויקת עבור אנשי המקצוע ובכך להבטיח תקשורת רציפה ונטולת טעויות וכשלי הבנה.

מאחר ואין תואר באינטרנט, מאחר ואין הכשרה ראויה לאפיון אתרים מקצועי, לאנשי המקצוע בתחום יש רק את הניסיון שנצבר על ידם עם השנים. בפגישה עם ישראל, תווכחו בכך שעומד מולכם איש מקצוע מהשורה הראשונה שמבין אתכם היטב ויודע איך לתקשר הן עם הלקוחות והן עם אנשי הפיתוח בצורה יעילה ומדויקת.

רוצים להתייעץ? מעוניינים לקבוע פגישה? השאירו פרטים וישראל יחזור אליכם בהקדם!