fbpx

זה לא סוד שבישראל עבודות נעשות בחיפוף. בלא מעט פעמים, חברות נוהגות להגיד ש"יהיה בסדר" או "אנו דואגים לך". אך, אין להערות אלו כיסוי מאחר והם אינם בהכרח מבינים את הצרכים שלכם. לכן, מומלץ להגיע לקבל שירותים לאחר הבנת הצרכים של העסק והדגשתם לאיש המקצוע. טופס אפיון אתר מקוון עוזר לכם להגיע לחברות בניית אתרים עם אפיון אתר אינטרנט מוכן ומדויק לצרכים שלכם!

טופס אפיון אתר מקוון

לחץ כאן למעבר לטופס אפיון מקוון


במאמר זה אנו נסקור בקצרה את החשיבות שבאפיון אתר אינטרנט:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אתרי אינטרנט מורכבים מרכיבים שונים שמשלימים זה את זה. כל רכיב מחייב אפיון נפרד בהתאם לצורכי העסק. כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר בבניית האתר, יש להכיר את רכיבי האפיון ולהבין איך הם חשובים לכם ובכך גם לדרוש את התוצאות הראויות מהחברה שתבנה את האתר לעסק שלכם:

    1. אפיון קהל יעד לאתר אינטרנט.
    2. אפיון עיצוב לאתר אינטרנט.
    3. אפיון טכני לאתר אינטרנט.
    4. אפיון אלגוריתם לאתר אינטרנט.

    נעבור עליהם בקצרה,

    אפיון קהל יעד לאתר אינטרנט:

    קהל היעד של האתר שלנו הם כל אותם אנשים שנדרשים למוצרים ואו השירותים אותם אנו מוכרים. ישנם שירותים ומוצרים שמתאימים לכלל הגילאים כדוגמת מזון, תחבורה, ביגוד. וישנם שירותים ומוצרים שמתאימים לגילאים ומינים מסוימים בלבד כדוגמת בגדי הריון, שמלות כלה ומגוון דוגמאות נוספות.

    חיוני לאפיין את קהל היעד שלנו בכדי שנוכל לדבר אליו בשפה הנכונה לו. במידה וקהל היעד שלנו נשי, נשוחח עם הגולשות בהגיה נשית ומתוך התייחסות לדאגות שלהן. במידה וקהל היעד שלנו מבוגר, נשוחח עמו בשפה ברורה ומפורטת בכדי לשפר את הבנת הגולשים והקלה על תהליך צריכת השירות או רכישת המוצר שאנו מוכרים.

    אפיון עיצוב אתר אינטרנט:

    עיצוב אתר אינטרנט מושפע בצורה מהותית מהאפיון הקודם. לאחר שאפיינו את קהל היעד לאתר, ניתן להציע את השירותים בעיצוב הנכון ביותר עבורו. כך לדוגמה, אתר הפונה לקהל נשי יכול להיות מעוצב בצבעים בהירים ונעימים לעין (ורוד, סגול, אדום) ולהכיל רכיבים עיצוביים שמדברים לקהל היעד הנשי.

    קהל היעד שלנו איננו משפיע רק על הנראות הכללית אלא גם על מבנה התכנים והסדר באתר. כך לדוגמה, אם אנו פונים לקהל יעד בינלאומי נבנה את האתר משמאל לימין ואילו אם אנו פונים לקהל יעד ישראלי אנו נבנה את האתר מימין לשמאל בהתאם לשפת הקריאה של הגולשים.

    אפיון טכני לאתר אינטרנט:

    אפיון זה מבוסס אף הוא על קהל היעד שאליו פונה האתר. במידה והאתר מעניק שירותים ייחודיים כדוגמת פיננסים, רפואה ואו כל תחום מורכב אחר, עלינו לתכנן את האתר כך שיהיה קל להתמצות בו ולאתר את המידע הנחוץ לגולשים. ככל שהתחום בו אתם פועלים מורכב יותר, ככל שהגולשים שלכם צריכים מידע על נושאים מדויקים יותר, כך יש חשיבות רבה יותר לאפיון הטכני של האתר.

    בנוסף להתייחסות למבנה וסדר התכנים באתר, אפיון טכני אמור להתייחס גם לפעולות שונות מאחורי הקלעים ולאופן בו תכנים שונים משפיעים זה על זה. ככל שהאתר כולל רכיבים רבים יותר, כך מלאכת האפיון הטכני מורכבת יותר ומחייבת שרטוטים והדגמות מאוירות לשם המחשה לבוני האתר.

    אפיון אלגוריתם לאתר אינטרנט:

    אפיון אלגוריתם נדרש בעיקר לאתרים המעניקים שירותים און ליין. שירותים און ליין מחייבים גישה למאגרי מידע, סנכרון נתונים מגוונים ממקורות משתנים, אבטחה ברמה גבוהה ואף ביצוע חישובים מסוימים בכדי להציג את המענה המדויק ביותר לגולש המזדמן והמנוי.

    אפיון אלגוריתם לאתר אינטרנט דורש הבנה מעמיקה של כלל השירותים האפשריים והגדרת סיבות ותוצאות לכל פעולה ופעולה שיבצע כל גולש באתר. אפיון אלגוריתם יכול להיות פשוט למדי וזאת כאשר מדובר בבניית מחשבון ואו בהשוואת מחירים. לעומת זאת, אפיון יכול גם להיות יקר ומורכב להפליא במידת ונדרשים רכיבי בינה מלאכותית ועוד..


    אם יש לכם שאלות, פנו אלינו בטופס יצירת הקשר ואנו נשמח לעזור לכם לאפיין את האתר עם הכלי שלנו ואו בצורה מקצועית ומושקעת בהתאמה אישית לצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן