אתר אינטרנט משמש כסניף ואו הרחבה לעסק לכל דבר ועניין. כפי שאנו משקיעים מאמץ רב בעיצוב העסק הפיזי שלנו, כך גם עלינו להשקיע מחשבה ותכנון בעיצוב העסק המקוון שלנו. אפיון עיצוב אתר אינטרנט הנו תהליך פשוט למדי אך חשוב במיוחד!

אפיון עיצוב לאתר אינטרנט

נקדים ונאמר, במידה ועברתם תהליך מיתוג מסודר אצל אחת מחברות המיתוג, אינכם נדרשים לאפיון עיצוב אתר וזאת מאחר וזה ככל הנראה נעשה כבר כחלק מהליך המיתוג הכולל. למרות האמור, אם המיתוג נעשה לעסק בכללותו וללא התייחסות לאתר האינטרנט, כדאי מאוד להגיע עם המיתוג הקיים ולבנות אפיון עיצוב השומר על הקו הקיים גם בפעילות המקוונת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במידה ועדיין אין לכם מיתוג מסודר, תידרשו לאפיון מסודר של עיצוב האתר. באפיון עיצוב אתר אינטרנט אנו פועלים יחד בכדי להבין איזה מראה וחוויית שימוש מתאימה ללקוחות שלנו, אנו נרצה להבין איך אנו יכולים לגרום ללקוחות שלנו להגשים את היעדים החשובים לנו בקלות ומהירות כך שהעסק המקוון אכן יעבוד כהלכה ויצדיק את ההשקעה.

    כעת נסביר מה אנו עושים:

    1. אפיון צבעים ושפת עיצוב לאתר.
    2. אפיון אלמנטים של ניווט ותנועה באתר.
    3. אפיון מצגות, תמונות ורכיבי מדיה באתר.
    4. אפיון מבנה עמוד ומאפייני טקסט באתר.

    תהליך אפיון עיצוב לאתר אינטרנט מושפע בצורות שונות מאפיון קודם שביצענו "אפיון קהל יעד". במידה והקהל יעד שלנו צעיר, ביכולתנו להיעזר בצבעים חיים יותר ובתנועה על גבי המסך. מצד שני, במידה וקהל היעד שלנו בוגר ורציני, ננסה לשמור על קו אחיד ורגוע בכל תהליכי התנועה באתר בכדי להקל על הניווט ובכדי להשיג מראה רציני ומותאם לציפיות של לקוחותינו.

    כאשר אפיון עיצוב אתר נעשה כהלכה, הוא יכלול בין היתר Wireframe ואו Mockup. אלו הן אמצעי הדמיה שמאפשרים לנו להבין טוב יותר מה אנו צפויים לקבל בסופו של תהליך בניית האתר. כלים אלו מדמים את נראות האתר ואפילו פונקציונליות מסוימת שאנו נרצה לחוות בטרם נצא לדרך ונבנה את האתר בפועל.

    אפיון עיצוב לאתר אינטרנט הנו שלב שני מבין עד ארבעה שלבים בתהליך אפיון אתרים. מלבד אפיון עיצוב אתרים, ביכולתכם לקרוא אודות אפיון קהל יעד לאתר, אפיון טכני לאתר ואפיון אלגוריתם לאתר בכדי לקבל את התמונה המלאה ולהבין מהו אפיון מלא לאתר.

    רוצה לאפיין עיצוב אתר לעסק שלך? מעוניין לבחון חלופות עיצוב שונות בטרם תשקיע כסף רב על בניית אתר בפועל? אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולהתייעץ בנושא. במידה ותשתכנע שאנו נספק את המענה הטוב ביותר, אף נוכל לעבוד יחד ולהשיג עבורך את התוצאות הטובות ביותר. השאר פרטים ונחזור אליך!

    יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!