fbpx

לכל עסק באינטרנט יש הזדמנות אחת להשאיר רושם על הלקוחות הפוטנציאליים. במידה ולא נשאיר רושם טוב על הלקוחות הללו, הם לא יפנו אלינו אלא למתחרים שלנו. לכן, כאשר בונים אתר תדמית לעסק, יש צורך בתהליך תכנון מסודר ומוקפד הכולל אפיון קהל יעד לצד אפיון עיצוב לאתר.

תכנון אתר תדמית

במהלך תכנון אתר תדמית, עלינו לשאול את עצמנו מספר שאלות חשובות במיוחד:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מי הם קהל היעד שאליו העסק שלנו פונה?
    2. מה קהל יעד זה מצפה לראות אצלנו באתר?
    3. איזה שפה ועיצוב יגרום לחיבור עם הלקוחות?

    שאלות אלו הן הכרחיות להצלחת האתר! אך יש שאלה החשובה אף יותר משאלות אלו:

    • מה אנו מצפים לקבל מהאתר אינטרנט שלנו?:
      • חשיפה?
      • נוכחות?
      • מיתוג?
      • פניות?

    לאחר שנענה על שאלות אלו וזאת במחשבה תחילה, נוכל להתקדם לשלבים המתקדמים יותר בתכנון אתר תדמית מרשים ואיכותי!.

    איך משאירים רושם ומקבלים פניות?

    השארת רושם תשתנה מאתר לאתר. כך לדוגמה, הדרך שלנו להשאיר רושם טוב באתר המציע שירותים (כדוגמת שירות אפיון אתרים) יכול לעשות זאת בעזרת תוכן איכותי שעונה על הצרכים של הלקוחות ומוכיח שלחברה יש את המקצועיות הנדרשת. לעומת זאת, אתר המציע מוצרים מעוצבים או שירותי יופי יכול לעשות זאת בעזרת הצגת תמונות של המוצרים ואו השירותים תוך שימת דגש על רמת הגימור והתוצאות לאחר מעשה.

    אך, הרבה פעמים אנו יכולים להשיג את התוצאות הרצויות על ידי בחירת עיצוב מותאם לאתר. במידה ואנו מציעים מוצרים או שירותים יוקרתיים, ייתכן מאוד שנרצה לעצב את האתר בצבעים כהים או אפילו שחורים המקנים לאתר מראה יוקרתי ומקצועי. במידה ואנו מציעים מוצרי מדף ממוצעים בשוק, אנו יכולים להציג מחירים טובים מאוד לצד שירותים ברמה גבוהה שיבטיחו לרוכשים שהם מוגנים ברכישתם וזכאים להחזר כספי על כל בעיה..

    לסיכום,

    תכנון אתר תדמית שנעשה על סמך זיהוי קהל היעד וצרכיו מבטיח תוצאות אופטימליות. במקרה ואתם רוצים להרשים במיוחד, ניתן תמיד לצאת לדרך בתהליך מיתוג יקר שיכלול גם עיצוב ייחודי לכם ויתייחס למודל של העסק ולמסרים שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות. רוצים שנתכנן עבורכם את האתר? מעוניינים לבנות אתר תדמית שיביא לתוצאות? השאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן