fbpx

אם אתם בעלי אתר אינטרנט ואין לכם כישורים טכניים מתאימים, שירותי תחזוקת אתרים נדרשים לכם יותר ממה שאתם חושבים. זה נכון שיש בחלק מהמערכות אפשרויות לעדכון רכיבים בצורה פשוטה וקלה למדי, אך במידה ומשהו מסתבך העלויות לתיקון הבעיה צפויות לזנק וזאת מאחר ואיש המקצוע שיידרש לאתר את הבעיה יהיה חייב ללמוד לאתר קודם כל את מיקומה..

שירותי תחזוקת אתרי אינטנרנט

שירותי תחזוקת אתרים מורכבים ממספר מרכיבים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. עדכון התכנה והרכיבים השונים.
    2. האצת האתר ואבטחתו בשוטף.
    3. הטמעת שינויים נדרשים באתר.

    כאשר אתם שוכרים את שירותיו של איש מקצוע אשר מעניק לכם "תחזוקת אתרים". עליכם לבדוק שאכן תוכן החבילה הנרכשת זהה לצרכים שלכם. כך לדוגמה, ישנם מתחזקי אתרים אשר יעדכנו את התכנה מידי חודש או חודשיים ובזה עבודתם הסתיימה. לעומת זאת, ישנם מתחזקי אתרים שידאגו שהאתר שלכם עדכני ובטוח אך לא פחות חשוב מכך שהוא עונה על כלל הדרישות של מנועי החיפוש והגולשים (מהירות, נגישות ועוד..)

    וכאן אנו מגיעים לנושא הכתבה, האם כדאי לקחת שירותי תחזוקת אתר?

    במידה ואתם שוכרים איש מקצוע שרק יעדכן עבורכם את התבנית / תוספים במערכת האתר, ייתכן ואתם יכולים לוותר על השירות (נרחיב בהמשך). במידה ואתם שוכרים איש מקצוע שיעניק לכם מעטפת שלמה של שירות ותחזוקה, הרי שאז מדובר בשירות משתלם וכדאי.

    נסביר,

    גם במידה ואתם לא אנשי מקצוע, גם במידה ואין לכם ידע טכני מעולה בתחום, ביכולתכם לעדכן את המערכת על רכיביו השונים בעצמכם וזאת במידה ואתם פועלים לפי הסדר הבא:

    1. יצירת גיבוי לאתר כולו!
    2. עדכון הרכיבים הדורשים זאת.
    3. בדיקת האתר לאחר השדרוגים!

    במידה ולאחר העדכונים גיליתם שיש בעיה, הרי שאז תוכלו לחזור אחורה לגיבוי שיצרתם ולפנות לאיש מקצוע שיעשה עבורכם את העבודה בצורה חד פעמית. לעומת זאת, אם השדרוג עבר חלק והכל בסדר – הרי שחסכתם עלויות תחזוקה שוטפת ולכן לא בהכרח שתידרשו לשירותים אלו.

    מתי לקחת שירותי תחזוקת אתר?

    כאשר אין לכם ידע טכני, כאשר אתם רוצים שקט נפשי או כאשר אתם רוצים מכלול שירותי ניהול אתרים שבהם נכלל גם תחזוקת אתר. כלומר, תחזוקת אתרים לבדה אינה משתלמת ברוב המקרים. במקום זאת, עדיף לכם לשלם מעט יותר וליהנות מחבילה הכוללת אחסון, תחזוקה, התקנות רכיבים, ניהול תכנים וכל הנדרש לכם לשמירה על אתר מעולה!

    כמה עולים שירותי תחזוקת אתר?

    • עלות תחזוקת אתר (רק עדכונים ותיקונים) – 150 ש"ח לחודש.
    • עלות תחזוקת אתר + אחסון – 200 ש"ח לחודש.
    • עלות תחזוקת אתר + אחסון + ניהול כולל – 300-500 ש"ח לחודש.

    אלו כמובן עלויות ממוצעות. ניתן למצוא כל שירות במחירים משתנים בהתאם למערכת האתר, סוג האתר ואופי העדכונים בו.

    לסיכום,

    רוצים בשירותי תחזוקת אתר אך אינכם יודעים מה מתאים לכם? מעוניינים להתייעץ בנושא ללא עלות וללא התחייבות? התקשרו אלינו או השאירו פרטים ואנו נשמח לעזור לכם לבחור את השירות הטוב ביותר והנכון ביותר עבור האתר שלכם! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן