כל מי שמקים אתר אינטרנט, עושה זאת על מנת להגשים מטרה מסוימת. בכ-99% מהאתרים ברשת המטרה היא: פניה ביצירת קשר, חיוג לטלפון, הזמנת מוצר או שירות, הענקת שירותי מידע. אופטימיזציה לשיפור יחסי המרה נעשה בכדי להגדיל את מספר היעדים (מטרות) שהלקוחות שלנו הגשימו במסגרת האתר.

שיפור יחסי המרה באתר אינטרנט (אופטימיזציה)

נפתח בכמה מושגי בסיס:

  • אופטימיזציה = ניצול מרבי.
  • יחסי המרה = אחוז מהגולשים שהגשים את מטרת האתר.

שיפור יחסי המרה באתר אם כך הנו שיפור מספר הפניות,יצירות קשר ורכישות שאנו מקבלים באמצעות האתר. כידוע, לרוב אנו לא פועלים מתוך התנדבות אלא מתוך רצון לרווחים. משום כך, קריטי שנדע לנצל את המשאבים שיש בידינו בצורה הטובה ביותר.

מה נכלל בשיפור יחסי המרה באתר:

  • ניתוח מעמיק של פעילות קיימת באתר.
  • ניתור וזיהוי נקודות כשל בתהליך הגשמת מטרת האתר.
  • אבחון דרכים לאיטום נקודות כשל שאותרו.
  • מדידת ביצועים וחזרה שוב ושוב על התהליך.

כידוע, זול יותר לנצל קהל לקוחות קיים על פני השגה של קהל לקוחות חדש. מאחר ויש לנו גולשים באתר, מאחר ולעתים אף שילמנו על הבאתם לאתר, חיוני שנדע בבטחה שאכן אין פרצות בתהליך הפניה ואו הרכישה באתר ושכל גולש ידע איך להגיע אלינו ואו איך לרכוש מוצר בפשטות ובמהירות הרבה ביותר.


אולי תאהב גם: אופטימיזציה לאתרים | שיפור חוויית שימוש באתרשיפור מהירות הגלישה באתר


איך מאתרים כשלים ואיך מודדים שיפור ביחסי ההמרה?

ישנם מספר כלים עיקריים עמם אנו מודדים פעילות אתר. אנו פועלים במרבית הזמן עם Google analytics,Google tag manegermetrica.Yandex, לצד כלים נוספים שנדרשים בהתאם לטיב האתר (אתרים המחייבים התחברות, אתרים הדורשים מפות חום ומפות קליקים). כלים אלו מאפשרים לנו להטמיע אירועים וירטואלים בנקודות רבות בעמוד ובכך בעצם לעקוב אחר התקדמות הגולשים שלנו במסלולים שונים באתר בדרכם להגשמת היעדים שהוגדרו על ידינו..

כאשר תהליך הבחינה מסתיים, אנו יודעים היכן הבעיות ובוחנים דרכים שונות להתגבר עליהם ואו להקל על הגולשים בניווט באתר. לאחר השלמת התיקונים הללו, ניתן להמתין תקופה ולבחון בשנית את השפעות התיקונים בתהליכים השונים ולבחון מה מידת הגידול באחוזי ההמרה באתר לשביעות רצונם של הלקוח וחברת הפרסום שמנהלת עבורו את הפרסום המקוון שניתן למדידה.

לסיכום,

במידה ואתם מחזיקים באתר שאינו מצליח להביא להשגת תוצאות ראויים, במידה ואתם משקיעים כספים רבים בפרסום מקוון, הרי שכדאי לכם לבצע אופטימיזציה להמרות באתר. אופטימיזציה זו תבטיח שכל שקל שאתם משקיעים בפרסום מקוון ואו אורגני, שכל השקעה נוספת באתר האינטרנט תקרב אתכם צעד נוסף אל עבר הלקוחות שלכם ולכך יש ערך גבוה.

מעוניינים בשירות? מעוניינים שנבצע ניתוח התנהגות גולשים באתר שלכם? השאירו פניה ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי ולהעניק לכם את השירות הטוב ביותר ובמהירות הגבוהה ביותר!

 
צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של Uwebsite ונשמח לעזור!