fbpx

יש לכם עסק הפונה לאלפיון העליון? מעוניינים לפנות לקהלי יעד מקצועיים ואו מבוגרים יותר? ובכן, חשוב שיהיה לכם אתר תדמית יוקרתי שמעביר את המסר בצורה המדויקת ביותר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם. איך עושים זאת? מה גורם למראה יוקרתי? מה העלויות להשגת יעדים אלו? על כך ועוד במאמר זה.

תכנון ובניה של אתרי יוקרה

כפי שיש רכבים מדגמים שונים על הכביש, כך יש גם אתרים מדגמים שונים ברחבי רשת האינטרנט. כאשר אנו שואפים להשיג קהל לקוחות איכותי יותר, עלינו לפנות אל קהל זה בשפה המתאימה לו ובכך לסנן את כל אותן לקוחות שאינם רצויים על ידינו. ישנם דרכים רבות להעברת מסרים באתר ויש לתכנן מסרים אלו בקפידה רבה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי להעביר מסר של יוקרה, עלינו להכיר את שלושת הגורמים העיקריים לכך:

    1. עיצוב אתר יוקרתי.
    2. שפת אתר יוקרתי.
    3. עלויות באתר יוקרתי.

    אנו נעבור כעת ונסביר איך ניתן לגרום לאתר להיראות יוקרתי על בסיס שלושת הגורמים הללו:

    עיצוב אתר יוקרתי:

    לעיצוב האתר יש משקל רב בהעברת המסר. ככלל, אתרי יוקרה כוללים עיצוב כהה (לרוב שחור) ופירוט מינימלי בעזרת טקסט. במקום טקסט, אנו מעבירים את המסרים שלנו בעזרת גלריות מרהיבות של תמונות וסרטי וידאו המתארים ללקוחות שלנו את השירות, החוויה או המוצר שהם צפויים לקבל.

    על אף שתיאור זה אכן עונה על מרבית אתרי היוקרה, לעתים קרובות אנו לא יכולים להיעזר בצבעים כהים וזאת כדי שלא נראה סליזי מידי. כך לדוגמה, עסק המציע לבני נשים יוקרתיים לא ישאף לאתר שחור שמעביר מסרים של מיניות אלא ישאף למראה לבן ונקי אשר כלולים בו רכיבים וורודים ואו עיטורים יוקרתיים שיעבירו את המסר מבלי לפגוע ברגשות קהל הלקוחות הנאצל..

    בהמשך לאמור, איננו יכולים להיעזר בצבעים כהים או בהירים מידי לתיאור מלון יוקרתי או צימרים יוקרתיים לאירוח וזאת מאחר וקהל הלקוחות שלנו מצפה לראות עיצוב אחר. במקום זאת, נעזר בצבעי חום המזכירים עץ טבעי או בצבעי כחול המזכירים שמיים וים. כאשר, המסר שאנו רוצים להעביר זהו נופש יוקרתי ומלא בכיף..

    שפת אתר יוקרתי:

    אתרי יוקרה אינם כוללים מלל רב. זאת משום ומותגי יוקרה אינם נוטים לשכנע את הלקוחות שלהם ואינם מנהלים משא ומתן עם הלקוחות שלהם. כאשר אנו בונים אתר יוקרתי, עלינו להעביר מסרים בעזרת מדיה ולא בעזרת טקסט. אך, כאשר אנו אכן נדרשים להזין מעט טקסט – נעשה זאת בפונטים יוקרתיים ובעזרת שימוש במילים נרדפות המעבירות מסר של יוקרה וייחודיות.

    על שפת אתרי יוקרה להיות מכובדת ומלוטשת ויש לשבת ולתכנן כל מילה ומילה במעט הטקסט שמופיע באתר. לרוב, אנו נשקיע מאמץ רב בתיאור המיקום, במאפייני המיקום ושירותיו השונים וכמובן נעשה כל זאת בשפה ישירה ובלתי מתנצלת כעובדה מוגמרת ואיכותית.

    עלויות באתר יוקרתי:

    אתרי תדמית יוקרתיים אינם כוללים מחירים! אין סיבה לשתף את קהל הלקוחות בעלויות עבור השירותים המוצעים וזאת משום ויוקרה קונים מבלי להסתכל על תג המחיר מאחר והוא איננו נתון למשא ומתן. במקרים מסוימים, אנו ננקוב במחירים אך הן יהיו מינימליים כדוגמת "החל מ…" או "סכום כלשהו לשעה".

    אתרי מכירות יוקרתיים יכללו מחירים אך אילו יועברו בצורה מאוד מדויקת. כלומר, המחירים יהיו קבועים וגבוהים ולא יהיו הנחות רשמיות אלא באירועים מיוחדים. במקרים רבים, אתרי מכירות המציגים תכשיטים, שעונים, מכוניות או בגדים יציגו מחיר גבוהה במיוחד ויכללו אפשרות לתיאום פגישה להתאמה אישית ותמחור אישי וזאת כדי להביא לקוחות לחנות הפיזית לביצוע עסקה מסודרת.

    לסיכום,

    אפיון אתרי יוקרה אינו אופציה אלא תהליך הכרחי. ככל שתתכננו טוב יותר את האתר, כך המסרים שלכם והיוקרה שאתם משדרים יגיעו טוב יותר ללקוחות הקצה. תהליך אפיון אתר יוקרתי בעצם עוזר לכם להבין מי הלקוחות שלכם, מה הם מחפשים, איך נראית יוקרה בעיניהם, איך אתם פונים אליהם בצורה הטובה ביותר. (להרחבה: אפיון קהל יעד לאתר)

    רוצים שאנו נתכנן ונבנה עבורכם אתר יוקרתי לבית העסק שלכם? הרגישו חופשי לפנות אלינו בטלפון ואו בטופס מטה ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי לייעוץ חינם וללא כל התחייבות מצדכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן