fbpx

רוצים לבנות אתר אינטרנט על בסיס מערכת ניהול התוכן WordPress? קיבלתם החלטה נכונה! מדובר באחת המערכות ניהול הטובות ביותר שיש כיום בשוק. כרגע מסך האתרים בעולם פועלים על בסיס מערכת וורדפרס ולכך יש יתרונות רבים עבורכם. אפיון אתר וורדפרס מאפשר לנו להבין איך אנו מנצלים את המערכת לטובת הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר.

אפיון אתר וורדפרס

כאשר אנו מאפיינים אתר אינטרנט, האפשרויות הן בלתי מוגבלות. ולמרות זאת, כמעט 90% מהאתרים בעולם דומים זה לזה במגוון רחב של מאפיינים. כך לדוגמה, התפריט כמעט תמיד ימוקם בראשית העמוד והלוגו מעליו (צד שמאל וימין בהתאם לשפת האתר). הדמיון המבני בין האתרים הרבים בעולם נעוץ בכך שרוב האתרים בעולם פועלים על בסיס מערכות ניהול תוכן ותבניות אשר תוכננו בהתאם לרמת הנוחות הגבוהה ביותר לגולשים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר אנו מתייחסים לאתרי וורדפרס, הסיפור אף מיוחד יותר. אפיון אתר וורדפרס חייב להיעשות על בסיס ידע מקדים של יכולות המערכת. על מאפיין האתר להבין מה היתרונות והחסרונות במערכת ולפעול לפיהם. על אף שיש בכך חיסרון מסוים, מדובר ביתרון אדיר! מאחר ובמידה והמאפיין מכיר את המערכת על רכיביה השונים, ביכולתו להגיע לניצול מרבי של מערכת האתר ועל ידי כך לייצר תועלת רבה ללקוחותיו.


    אולי תאהב גם: אפיון קהל יעד לאתר | אפיון עיצוב אתר | אפיון טכני לאתר | אפיון אלגוריתם לאתר


    איך מאפיינים אתר וורדפרס לצרכים שלנו?

    כפי שציינו מעלה בקצרה, אפיון אתר וורדפרס מבוסס על ניצול יכולות וחסרונות במערכת. במסגרת האפשרויות השונות לאפיון אתר אינטרנט, עלינו לבחור אפשרות אחת מבין השניים הבאים:

    1. אפיון ידני בנקודות של הצרכים שלנו לאתר הוורדפרס.
    2. אפיו מהיר וחינמי במערכת תשאול ובניית אפיון אתר.

    לפני שאתם ממשיכים לקרוא איך מאפיינים אתר וורדפרס באופן ידני, כנסו לבדוק את הכלי שפיתחנו בדיוק בשבילכם: יצירת אפיון אתר אינטרנט.

    מוכנים? בואו נצא לדרך!

    אפיון אתר וורדפרס בחמישה שלבים:

    1. הגדרת הצדדים לאפיון (מפתח / לקוח | מאפיין / לקוח).
    2. הגדרת קהלי היעד לאתר.
    3. הגדרת העיצוב הרצוי לאתר.
    4. הגדרת המערכת של האתר.
    5. הגדרת התוספות לאתר.

    נסביר,

    הגדרת הצדדים לאפיון:

    יש לקבוע מי חיבר את האפיון, מי הצדדים לאפיון, על איזה אתר אנו מדברים!. השלב הראשון הנו הפשוט ביותר ובו אנו נדרשים לקבוע מסגרת לאפיון בלבד.

    הגדרת קהלי היעד לאתר:

    יש לקבוע מה אנו מנסים למכור? מי הם הלקוחות שלנו? מה הלקוחות שלנו מחפשים? איך אנו נעניק להם את השירות בצורה הטובה ביותר?. הגדרת קהל היעד חיונית במיוחד לאתרי וורדפרס מאחר והאתרים כולם די דומים ויש לוודא שהאתר שלנו אכן ייזכר ומובן ככזה המציע את השירות הייחודי לנו.

    הגדרת העיצוב הרצוי לאתר:

    יש לקבוע מה התדמית שאנו מוכרים!. איך יראה הלוגו? אילו צבעים מעבירים את המסר שלנו בצורה הטובה ביותר? איזה מבנה מתאים לשפה בה אנו מציגים את האתר? ועוד ועוד.. עיצוב אתר הנו משימה מורכבת למדי אך בוורדפרס יש לא מעט תבניות שיכולות להתאים לנו ואנו רק נדרש בהתאמתם ובכך נחסכות לנו שעות עבודה רבות בהינתן אפיון מדויק.

    הגדרת המערכת של האתר:

    וורדפרס הנה מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח. ככזו היא מתפתחת ומשתבחת עם השנים. כתוצאה מכך, המערכת מאפשרת אינספור הגדרות שיש לקבוע מראש. הגדרות אפשרויות הן אופן הצגת התוכן, מבנה הקישורים, מי יכול ולא יכול להגיב, האם יש לנו רישום לאתר ואיך עושים זאת ועוד. עלינו לקבוע הגדרות אלו באתרי תדמית אך עוד יותר מכך באתרי מכירות בהם יש מאות הגדרות נוספות.

    הגדרת התוספים לאתר:

    מערכת וורדפרס דומה מאוד ל"לגו" מאחר והיא בנויה לאפשר התקנת רכיבי הרחבה למערכת האתר. רכיבים אלו נקראים תוספים (ניתן לבחון כמה בספריית התוספים בוורדפרס) יש תוספי וורדפרס שהן ברמת החובה בכל אתר ויש לציין זאת באפיון האתר. מספר דוגמאות: תוספי אבטחה, תוספי קידום, תוספי נגישות ועוד..

    לסיכום,

    וורדפרס היא מערכת מדהימה ומומלצת מאוד! אבל, קריטי לאפיין את הצרכים שלכם בכדי להביא את מערכת האתר לספק לכם בדיוק את מה שאתם צריכים ולא פחות מכך. אך אתם זוכים להטבה ענקית! – ניתן להמשיך ולשפר את האתר עם תוספים נוספים גם לאחר גמר הפיתוח וזה אומר שתמיד ניתן לתקן ולסדר את המערכת בעלויות זניחות ולכן אין צורך להיכנס ללחץ מאפיון האתר.

    רוצים אפיון אתר וורדפרס על ידי מקצוענים? אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשב יחד אתכם לתכנן את אתר הוורדפרס כך שהוא יגשים את כל החלומות שלכם ושל העסק. השאירו פרטים בתחתית המאמר ואו חייגו אלינו ואנו נשמח לעזור לכם!

     

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן