fbpx

מעוניינים לאפיין את האתר שלכם בעצמכם? לא ממש יודעים איך עושים זאת? הדרך הטובה ביותר היא ללמוד קודם כל מעבודתם של אחרים ורק לאחר מכן לצאת לדרך ולנסות לבנות אפיון משל עצמכם. קראו מאמר זה ואת האפיונים המצורפים ואנו מבטיחים לכם שתדעו איך להכין אפיון אתר אינטרנט בכוחות עצמכם!

אפיון אתר לדוגמא

אפיון אתר לדוגמא יכול לשמש אותנו בכדי להבין מה המסגרת של אפיוני אתר, מה נדרש לרשום לאנשי המקצוע שיבנו את האתר, בצורה זו אנו יודעים שהכנו הוראות מדויקות לבניית האתר וניתן יהיה לקבל הצעות מחיר מדויקות יותר וכמובן זולות יותר בסופו של דבר..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יש שני דרכים להכין אפיון אתר אינטרנט:

    1. בכתיבה עצמאית על מסמך וורד ואו אקסל.
    2. בעזרת הכלי להכנת אפיון אתר של Uwebsite – חינם!

    במידה ואתם בוחרים בדרך הראשונה והעצמאית לחלוטין, יהיה עליכם להיכנס למספר אפיוני אתר לדוגמא שנצרף ממש במאמר זה. במידה ואתם בוחרים בדרך השנייה, תוכלו לדלג על אפיוני אתר לדוגמא ולעבור ישירות לכלי החינמי של Uwebsite ותוך כמה דקות בודדות יהיה לכם אפיון אתר מושלם להורדה והדפסה.

    דוגמאות לאפיוני אתר אינטרנט במערכת שלנו:

    אילו דוגמאות לאפיונים שנוצרו על ידי המערכת לאפיון אתרים. להכין אפיון אתר אינטרנט לוקח מספר דקות ויש לכם מסמך אפיון מסודר לפי נושאים ולאחר מכן המעצב/ת והמפתחים יודעים בדיוק מה עליהם לעשות בכדי לעמוד בדרישות שלכם וזהו ערכו הגדול של אפיון. בכלי שלנו, תוכלו להתאים את התשובות לצרכים שלכם ובכך בעצם לדייק את האפיון לצרכים שלכם בלבד.

    איך משתמשים בכלי להכנת אפיון אתר אינטרנט?

    הכנת אפיון לאתר אינטרנט בעזרת הכלי שפיתחנו כל כך פשוטה שאין צורך בהדרכה מפורטת. עליכם לפעול לפי השלבים הבאים:

    1. כניסה לעמוד הכנת האפיון לאתר.
    2. מילוי הפרטים שידועים לכם בלבד.
    3. מעבר 5 השלבים באפיון אתר.
    4. לחיצה על "צור אפיון".
    5. האפיון אצלכם בדוא"ל.

    זה עד כדי כך פשוט!

    מה לעשות אם צריך אפיון לאתר מורכב יותר?

    יש שני סוגי אפיונים מורכבים:

    1. אתרים המצריכים עיצוב ייחודי / מיתוג.
    2. אתרים המצריכים מערכת ייחודית.

    אפיונים מורכבים יותר מחייבים התייחסות לפרמטרים רבים ולאופן בו פרמטרים אלו יתנהגו ויפעלו במקביל לרכיבים נוספים במערכת. לכן, יש צורך באפיון הכולל בין היתר תהליכי זרימה, תהליכי פעולות ואף אפיון אלגוריתם שנועד לעשות פעולות מורכבות. במקרים אלו, יש צורך להיפגש פיזית עם מאפיין אתרים מקצועי שיתשאל אתכם ויעבור יחד אתכם על הלוגיקה שמאחורי הקלעים בכדי לשרטט ולאפיין את ההיררכיה והפעולות שמתרחשות מאחורי הקלעים של האתר.

    אם דרוש לכם אפיון ייחודי יותר, אם אתם רוצים לקבל אפיון מותאם אישית (מעמיק יותר), אתם מוזמנים לפנות אלינו בטופס בתחתית העמוד או לחייג אלינו בכדי שנתאם פגישה מסודרת בה נאפיין את המערכת עד לרמות הקטנות ביותר מאחורי הקלעים. פנו אלינו ואנו מתחייבים לחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן