fbpx

מחפשים דרכים לשפר את נראות האתר שלכם? מבינים שיש חשיבות לנראות שלכם ברשת? זה נהדר! במאמר זה אנו סוקרים את שיטת העבודה שלנו לקביעת הצרכים שלנו והשגת תוצאות אופטימליות בתהליך שיפור נראות אתר. שימו לב! מדובר בתהליך אנליטי הגורר תהליך עיצובי ולא להיפך..

שיפור נראות אתר בחוכמה

אתרי אינטרנט מורכבים משלושה חלקים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מסד נתונים המשמש כמחסן ענק עם מדפים רבים. 
      מוכר גם כ: SQL, DB.
    2. שפות תכנות מתקדמות המשמשות כסבלים מהמחסן לתצוגה.
      מוכר גם כ: PHP, JavaScript.
    3. שפות תכנות פשוטות המשמשות כחלון ראווה ומציגות את הנתונים.
      מוכר גם כ: HTML, CSS.

    כאשר אנו רוצים לשפר נראות אתר, אנו נדרשים לעבוד בעיקר עם השפות הפשוטות יותר מאחר ואלו הן קבצי הקוד שמוצגים ללקוחות שלנו בסופו של יום. במידה ואנו פועלים על גבי מערכת ניהול תוכן כדוגמת וורדפרס או ג'ומלה, הרי שאנו נדרש לעבוד גם על שפות מתקדמות כדי לוודא שהקשר בין העיצוב למערכת נשמר.

    אבל, כדי לשפר נראות אתר בצורה מיטבית, אנו כלל לא צריכים להפוך את העולם ולהמציא דברים מחדש. במקום זאת, אנו חייבים לשאול את עצמנו, אילו שינויים עיצוביים הגולשים שלנו מבקשים? איך אנו יכולים להקשיב לגולשים שלנו ולהעניק להם חוויה טובה יותר? ובכן, במאמר זה אנו נסביר על כך בדיוק.

    איך אנו משפרים את הנראות של האתר?

    רוב הלקוחות שלנו רוצים להגיע ישר לחלק בו מעצבים את האתר מחדש. זה כמובן די הגיוני מבחינתם אך אנו דוחים זאת ומבקשים מהם להמתין מעט להשלמת התהליך אותו אנו מציגים כעת,

    כאשר יש לנו אתר קיים, לא בהכרח שעלינו לפרוץ את העיצוב ולעצב הכל מחדש. במקרים מסוימים נדרשים שינויים קלים בלבד בכדי להשיג את המטרה הרצויה. להלן דוגמה:

    לפני מספר שנים, לקוח עם אתר מכירות מיושן פנה בבקשה לחדש את האתר, לקחנו את האתר והבאנו אותו לנראות מדהימה ועדכנית. הלקוח היה מרוצה ופרגן על העבודה אך עם תחילת ההרצה גילינו שהלקוחות לא ממש אוהבים את העיצוב החדש והיה עלינו להחזיר את האתר לעיצוב הקודם בכדי שהמכירות ישובו ויזנקו.

    המסקנה: קהל היעד של אתר זה דווקא אהבו את המראה המיושן שהבטיח יציבות ואמינות על פני עוד אתר חדש שלא מוכר להם. לכן, ממקרה זה למדנו לא לעשות דבר לפני שבודקים זאת מול הלקוחות עצמם שישמשו כגורם הרלוונטי ביותר לקבלת החלטות.

    הדרך לשפר נראות אתר כוללת את השלבים הבאים:

    1. *הטמעת רכיבי מדידה באתר.
    2. *הטמעת אירועים ויעדים באתר.
    3. *איסוף נתונים מפעילות הגולשים באתר.
    4. תשאול גולשים על חווית השימוש באתר.
    5. הסקת מסקנות מפעילות זו וקבלת החלטות.

    *לפעולות אלו קוראים CRO או אופטימיזציה להמרות באתר.

    כפי שאתם יכולים להבין, במידה ואנו מקשיבים לקהל הלקוחות שלנו, ביכולתנו להעניק להם שירות טוב יותר לשביעות רצונם ולהבטיח שכל שינוי באתר יהיה לנעים ונכון בעיניהם.

    לסיכום,

    אם יש לכם אתר אינטרנט קיים וברצונכם לשפרו, הרגישו חופשיים לפנות אלינו להתייעצות בחינם ואו לשכור את שירותנו. אנו מאמינים שביכולתנו לעזור לכם להשיג את המטרות הרצויות לכם במינימום סיכון ותוך התחשבות מלאה בקהל הגולשים הקיים שלכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשוב אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן