קידום אתרים במנועי חיפוש הנו תחום רחב למדי. ישנם שיטות שונות לקידום אתר ובתוך כל שיטה יש מספר רב של תהליכי עבודה שמוכחים בצורה זו או אחרת על ידי חלק מקהילת מקדמי האתרים. 

שיטות קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים הנו תהליך ארוך ומדוקדק אשר מטרתו להביא לכך שמנוע החיפוש ישתכנע שהתוכן באתר שלנו מספק את המענה הטוב ביותר לחיפושים שונים במנוע החיפוש. במידה ואנו מצליחים לגרום למנוע החיפוש לתעדף את האתר שלנו לתוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש, הרי שאנו צריכים לאחר מכן לפעול בזהירות ראויה לשימור המצב הקיים והאופטימלי כנגד עמלם של מקדמי אתרים של כל יתר המתחרים.

יש 2 שיטות קידום אתרים:

  1. White Hat – שיטה שכל יעודה לפעול יד ביד עם הנחיות מנוע החיפוש.
  2. Black Hat – שיטה שכל יעודה להערים על יכולות מנוע החיפוש.

בעבר, מקדמי אתרים רבים עבדו בשיטה השניה ועשו עבודה מוצלחת במיוחד. אך בשנים האחרונות, מנועי החיפוש משולבים עם בינה מלאכותית ועקומת הלמידה שלהם גבוה מזה של בני אדם. משום כך, לשיטות להערמת על מנוע החיפוש יש טווח חיים קצר במיוחד שלאחריהם האתר נענש ונזרק לסוף תוצאות החיפוש והפגיעה בכתובת האתר חמורה במיוחד.

גם עולם ה-White Hat נחלק לשיטות שונות:

  • שיטות המבוססות בעיקרם על בניית קישורים לאתר.
  • שיטות המבוססות בעיקרם על יצירת תוכן איכותי.
  • שיטות המבוססות בעיקרם על היררכיה.
  • ועוד..

לכל שיטה יש מחיר שונה וזאת בהתאם לרמת ההשקעה הנדרשת מן המקדם. כך לדוגמה, שיטות מסוימות יעלו מאות שקלים בודדים מידי חודש כאשר אלו המקצועיים שמשלבים את כלל העולמות יחד גובים אלפי שקלים רבים לחודש.


אולי תאהב גם: קביעת יעדים בקידום אתרים | אסטרטגיית קידום אתרים | יצירת תוכן ובניית קישורים לאתר


איך בוחרים שיטת קידום לאתר?

אנו לא. במקום לבחור שיטת קידום אתר, עלינו לבדוק מול מקדם האתרים איך נראים ביצועי העבר שלו. כך, אנו יכולים לראות עם שיטת העבודה שלו מתפקדת ומוכחת לאורך זמן. במידה ומקדם אתרים מקצועי, ביכולתו להראות לכם תוצאות ראויות על אתרים שונים בפרקי זמן ארוכים כהוכחה לרמת מקצועיותו.

אנו כמובן ממליצים על קידום אתרים תקני שפועל יד ביד עם מנועי החיפוש וזאת כדי להבטיח יציבות גבוהה עם תפיסת המקומות הראשונים במנוע החיפוש. כך לדוגמה, במידה ועלינו למקום הראשון בתוצאות האורגניות מתוך קשר אמיץ עם מנוע החיפוש, הרי שהסיכוי שמישהו יוכל להוריד אותנו מהמקום שלנו נמוך מאוד והיציבות מצדנו גבוהה.

לסיכום,

רוצה לקדם את האתר במנוע החיפוש גוגל? מעוניין להבטיח תוצאות ארוכות טווח שיתרמו לפעילות העסקית לאורך שנים רבות? פנה אלינו והתייעץ עמנו בנושא זה. במידה ותרגיש שאתה עובד מול מקצוענים, תוכל לשכור את שירותנו ולהרוויח עליה בטוחה וארוכת טווח בתוצאות החיפוש בגוגל. שלח לנו פניה ואנו נחזור אליך בהקדם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!