אתרי אינטרנט מורכבים משלושה רכיבים, נראות, מהירות ורלוונטיות. בעוד שני הרכיבים הראשונים ניתנים להשגה על ידי עבודה חד פעמית בבניה נכונה של האתר, הרכיב השלישי מחייב עבודה רציפה ומתמשכת לאורך זמן.

יצירת תוכן לאתר ובניית קישורים

הכלל הראשון בתהליך קידום אתרים הנו: תמיד תציע לגולשים מוצר טוב יותר מיתר המתחרים. במידה והאתר שלכם מציע רלוונטיות גבוהה יותר משל המתחרים, הרי שזה רק עניין של זמן עד שמנועי החיפוש יבינו זאת ויובילו אתכם אחר כבוד לתוצאות הראשונות בחיפוש.

המוצר הטוב יותר משל המתחרים מוכר גם תחת המילה "רלוונטיות". ורלוונטיות מורכבת אף היא משלושה רכיבים:

  1. תוכן מדויק ואמין – תוכן מבוסס שמבוסס על מקורות אמינים ומוכחים.
  2. תוכן עדכני ומספק – תוכן שנכון למועד החיפוש ועונה על צורכי הגולש.
  3. תוכן שקל לקרוא – תוכן שקל לקרוא, להבין ולהפנים בקלות ובמהירות.

הגולשים שלנו מבצעים חיפוש במנועים השונים בתקווה לקבל מענה על ערך ואו שאלה שמנכרת בראשם. מנוע החיפוש פועל במטרה אחת בלבד, להביא לאל ידם את התוצאה שתביא את הגולש לשביעות רצון ולשימוש חוזר בשירותי החיפוש.

מסיבה זו, אם אנו נציע תוכן לא מדויק, לא עדכני ואו שקשה לקרוא, הגולש שלנו אמנם יכנס לאתר אך יברח מהר ויחפש את אותו החיפוש בשנית בתקווה למצוא תוצאה טובה יותר. כאשר תהליך זה מתרחש, מנוע החיפוש מבין שאנו לא סיפקנו את הסחורה והסחרור כלפי מטה מהיר למדי. – לכן, עלינו לייצר תוכן רלוונטי ומדויק להפליא בכדי לעלות אט אט בתוצאות החיפוש.


אולי תאהב גםקביעת יעדים בקידום אתרים | שיטות קידום אתרים | אסטרטגיות קידום אתרים


איך אנו מחזקים את רלוונטיות התכנים?

לאחר שיש לנו אתר עם תכנים מעולים ורלוונטיים, ביכולתנו לחכות חודשים עד שנים לעליה במיקומים בתוצאות החיפוש ואו ביכולתנו לעודד את מנועי החיפוש לבחון זירוז תהליכים ולהזניק אותנו כלפי מעלה על ידי בניית קישורים לתוכן באתר.

כאשר מנוע החיפוש מזהה התעניינות אורגנית בדמות שיתופים של התוכן ואו קישור לתוכן מבלוגים, פורומים ואו כל מקור אחר ברשת, הרי שאלו מזהים שמסייעים למנוע החיפוש להבין שיש פה תוכן איכותי ששווה להעלות לבדיקה בראש תוצאות החיפוש. כמובן, שבמידה והתוכן אינו רלוונטי, התוצאה הגבוהה לא תחזיק מעמד לאורך זמן. לכן, קידום אתרים בעזרת קישורים נכונה ויעילה אך ורק לאחר שכל יתר פעולות הקידום מוצו עד תום.

לסיכום,

אנו מאמינים שכתיבת תוכן איכותי ובניית קישורים סדירים לאתר הנם חלק עיקרי וחיוני בקידום אתרים. אך, חלק עיקרי זה רלוונטי רק לאחר שבנינו אסטרטגיה מסודרת על בסיס שיטת קידום מוכחת כעובדת ורק לאחר שהשקענו את מלוא המאמצים לשפר את חוויית השימוש באתר ואת מהירות התגובה של האתר במחשב ובמכשירים הסלולריים.

מעוניינים לבחון את מצבכם האמיתי? שוקלים לקדם את האתר שלכם ואינכם יודעים עם מי ללכת ואו היכן מתחילים? פנו אלינו להתייעצות בנושא, אנו נשמח להרחיב בנושא זה ולעזור לכם להבין מה הם היתרונות והחסרונות שלכם ובכך לזהות אילו פעולות נדרשות בכדי לקדם אתכם בתוצאות החיפוש. השאירו פרטים ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!