כל פעולה שיווקית מחויבת בתכנון מקדים עם אסטרטגיה ברורה. קידום אתרים הנו ללא ספק חלק משמעותי מפעילות השיווק של אתרי אינטרנט וגם תהליכי קידום יש לבסס על אסטרטגית קידום ברורה.

אסטרטגיות לקידום אתרים

תחום קידום האתרים צומח משנה לשנה ככל שעוד ועוד בעלי אתרים מבינים שעליהם לחשוב מספר שנים קדימה ולבסס את מעמדם ארוך הטווח בנוסף לזה הקצר טווח שמתקבל מפרסום ממומן. עם הביקושים האדירים למקדמי אתרים, ישנם לא מעט המציעים את מרכולתם מבלי להבין את ליבם הפעילות של הלקוחות ומבלי שהם מזהים אסטרטגיה ברורה לקידום האתר.

אסטרטגיית קידום אתר מבוססת על הפרמטרים הבאים:

  • זהות הלקוח והמוצר המוצע.
  • זהות המתחרים והשקעתם בקידום.
  • התמודדות עם תכנית ארוכת טווח.
  • התמודדות עם חסמים שונים.

כאשר אנו מפתחים אסטרטגיה לקידום אתר, עלינו לעשות זאת תוך התבססות על המצב הקיים ועל פי מידת התחרות בשוק בו אנו מצפים לפעול ולהצליח. כך לדוגמה, לא ניתן לקדם אתר בתחום מוצף ותחרותי כפי שאנו מקדמים אתר בתחום חדש ושליו שאין בו תחרות גבוהה. את האסטרטגיה אנו נקבע על פי היכולת שלנו ושל המתחרים מתוך ניסיון להפיק את התוצאות הטובות ביותר.


אולי תאהב גםקביעת יעדים בקידום אתרים | אסטרטגיית קידום אתרים | יצירת תוכן ובניית קישורים לאתר


איך בונים אסטרטגיית קידום לאתר?

אנו נזהה ונבחר באסטרטגיית קידום אתר לאחר שמיפינו את השוק והבנו מה הם נקודות החוזקה שלנו ומה הם נקודות החולשה שלנו. כמובן שהדגש שלנו בתהליך הקידום יהיה סביב אותן נקודות חוזקה שאין למתחרים שלנו.

ישנם תחומים בהם למתחרים שלנו יש אתרים מיושנים, לא נוחים ואיטיים למדי. במקרים אלו, אנו ננסה לייצר חוויית משתמש טובה בהרבה, מהירה בהרבה וכמובן גם עדכנית ונעימה.

ישנם תחומים בהם למתחרים שלנו יש ממון רב והם יכולים להשקיע הרבה יותר כסף מאיתנו על שיפור מתמיד במותג וברמת האתרים. במקרים אלו, אנו נאלץ להשקיע את מלוא המאמצים ביצירת תוכן איכותי וקשרים חזקים מול גורמים נוספים בכדי להרוויח את הנקודות העודפות על פני המתחרים.

לסיכום,

כל אתר נמדד ונבחן לגופו. לא ניתן לבצע השוואה בין אתר אחד למשנהו. גם התוצאות לא צפויות להיות זהות מאחר ואנו לא באמת שולטים באלגוריתם של מנועי החיפוש. לכן, אנו יכולים לפעול בכל כוחנו להשגת תוצאות אך אלו אינם בהכרח מושגות במלואן ולא בהכרח בפרק הזמן הרצוי על ידינו.

במידה ואתם שוקלים לשכור שירותי קידום אתר, אנו נשמח אם תתקשרו אלינו ותתייעצו עמנו בנושא בכדי שנוכל להוכיח לכם שלנו יש את היכולת לבנות אסטרטגיה ברורה ומוכחת למטרות העסק שלכם, נשמח להציע לכם שירותים מעולים במחירים סבירים. השאירו פרטים ואנו ננסה לחזור אליכם בהקדם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!