מעט על קידום אתרי אינטרנט

קידום אתרים נתפס כמוצר שיווקי מרוחק ומורכב. ובכן, קידום אתרים אכן מחייב משאבים גבוהים יותר מיתר שיטות השיווק והפרסום מאחר ואת תוצאותיו אנו נקבל רק לאחר כשנה של פעילות אינטנסיבית.

המורכבות של תהליך קידום אתרים נובע מכך שמרבית הפעילות של איש קידום האתרים נסתר מהעין. בפועל, בעל עסק המשלם על שירותי קידום אתרים ידע האם קיבל שירות איכותי או שירות גרוע רק לאחר תקופה ארוכה של פעילות. לכן,  חשוב מאוד לבחור איש קידום אתרים המגיע עם המלצות חמות וכמובן כזה שיכול להסביר לכם על שיטת עבודתו והאסטרטגיה שנבחרה עבורכם.

נהוג לומר:

"קידום אתרים הנו השיווק היקר ביותר בטווח הקצר
אך באותה הנשימה, גם הזול ביותר בטווח הארוך"

קרא עוד

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מרכיבי קידום אתרים

    01

    הגדרת יעדים לקידום אתר

    קידום אתרים אורגני מבוסס על מילות מפתח. ללא הגדרה מדויקת של יעדים אותם אנו נרצה להשיג, לא ניתן להצליח בתהליך. לכן, חובה להגדיר מראש מה הם הפרמטרים להצלחה.

    02

    שיטות קידום אתרים

    יש מספר רב של שיטות לקידום אתרים. יש קידום אתרים מהיר אך תנודתי, יש קידום אתרים איטי אך יציב ובטוח. עלינו לבחור שיטת קידום אתרים שמתאימה לעסק שלנו.

    03

    אסטרטגיית קידום לאתר 

    בתוך שיטות קידום האתרים. יש לבחור אסטרטגיה ברורה וארוכת טווח לכל עסק ועסק. זאת, בהתאם למידת התחרות בשוק ובהתאם ליכולתיו הכלכליות של הלקוח.

    04

    יצירת תוכן וקישורים לאתר

    קידום אתרים מבוסס על שירות טוב ללקוח. ככל שהלקוח מרוצה יותר, כך מנועי החיפוש מפנים יותר לקוחות. אנו חייבים לייצר תוכן איכותי וקישורים רלוונטיים ללקוחות שלנו.

    עלויות וסיכום

    עלות קידום אורגני לאתרי אינטרנט נע על טווח רחב מאוד של מחירים בהתאם לענף בו העסק נמצא, בהתאם למורכבות הביטויים שרוצים לקדם, בהתאם למיקום/מדינה בו אנחנו מקדמים ועוד שלל פרמטרים נוספים שקובעים את המחיר הסופי.

    קידום אתרים מקצועי לא רק עולה כסף אלא גם דורש מעט סבלנות מאחר ולא רואים תוצאות מיד. יש צורך במידה מסוימת של אמון בנותן השירותים ולכן חשוב לבחור היטב, ולא רק על בסיס מחיר!