כאשר אנו שוקלים בניית אתר מכירות, עלינו להפסיק להתייחס לאתר כאל אתר רגיל. כדאי להתחיל להתייחס לאתר המכירות שיבנה כאל זרוע נוספת של העסק, כדאי להתחיל להתייחס לאתר המכירות שיבנה כאל סניף נוסף או עיקרי של בית העסק שלנו וזאת מאחר ודרכו נוכל להרוויח לא מעט כסף.

בניית אתרי מכירות – חנות (Ecommerce)

רשת האינטרנט מנטרלת חסמים רבים שקיימים בעולם העסקים הפיזי. בעזרת האינטרנט, כל אדם יכול להפוך לסוחר שפועל בכל מקום ובכל זמן ללא צורך בהוצאות רבות על דמי שכירות, עובדים, חשמל, מים, ארנונה ועוד שלל הוצאות נוספות. במילים אחרות, בניית אתר מכירות מקנה לנו את כל היתרונות של עסק אמיתי בעולם האמיתי אך ללא כל הסיכונים הגבוהים שנדרשים מבעלי עסקים אמיתיים.

לאחר הקדמה זו, חשוב להדגיש שבניית אתר מכירות אינה בהכרח זולה. ישנם אתרי מכירות שעלותם נעמדת במיליונים רבים. עלויות בניית אתר מכירות משתנות בהתאם לטיב הסחורה הנמכרת, מאפייני השילוח והתשלום, מרכיבי קישור בין מערכות ניהול חשבונות ומערכות ניהול מלאי לצד עמדות פיזיות בסניפי חנויות.

סוגי אתרי מכירות:

  • אתר מכירות בסיסי – אתר מכירות בו מנהלים את כל האופרציה דרך האתר.
  • אתר מכירות ממותג – אתר מכירות אשר כולל השקעה גבוהה בעיצוב ומיתוג.
  • אתר מכירות בינלאומי – אתר מכירות שפונה לקהל בינלאומי (שילוח וסליקה).
  • אתר מכירות מורכב – אתר מכירות הכולל התממשקות למערכות חיצוניות.

את ההחלטה לגבי סוג אתר המכירות שנדרש לנו נקבל בהתאם לתוצאות אפיון אתר. רשתות וגופים גדולים ירצו התממשקות למערכות מלאי והנהלת חשבונות לצד סנכרון תמידי בין מלאי בחנויות ובחנות המקוונת ולכך יש עלויות גבוהות. לעומת זאת, בעלי עסקים קטנים יוכלו לנהל את כל התפעול של האתר דרך מערכות האתר עצמו ובכך בעצם להוזיל עלויות בצורה דרמטית.


אולי תתענייןבניית אתר תדמית | בניית אתר קהילה | בניית אתר שירותים


איזה סוג חנות כדאי לי לבנות?

במידה והנך בעל עסק פעיל ויציב, במידה ואתה מחזיק ברשת חנויות או בכל סוג אחר של פעילות מוצלחת בעולם האמיתי, הרי שמומלץ להתייחס לאתר המכירות המקוון כאל סניף נוסף. כלומר, להשקיע סכומי כסף גדולים על עיצוב והתממשקות למערכות הקיימות דרכם אתם מנהלים את הפעילות העסקית עד היום. יתרה מכך, בעלי עסקים גדולים נוטים להקדיש מחסן שלם ונפרד לפעילות המקוונת וזאת כדי לעקוב אחר תוצאות הפעילות בצורה טובה יותר.

במידה והנך בעל עסק קטן ואו אדם הרוצה להקים עסק חדש, מומלץ להתחיל בקטן ולהשקיע כמה שפחות כסף עד להיווצרות הוותק והניסיון שנדרשים בכדי להבין אילו פיתוחים הכרחיים ואילו פיתוחים ניתנים לדחיה למועד אחר. לעתים, עסקים חדשים משקיעים יותר מידי כסף בפעילות מקוונת מבלי שיש בידם את ההבנה שמלבד הוצאות על בניית חנות מקוונת, יש לשמור כסף רב לפרסום ושיווק בכדי להניע את הלקוחות לביקורים חוזרים.

עלויות וסיכום,

במידה ואתם מעוניינים להקים אתר חנות לעסק שלכם, טווח המחירים ינוע בין 8,000 ש"ח ויכול לעלות עד לכדי 500,000 ש"ח בהתאם למקצועיות ורמת הצרכים שלכם:

  • עלות ממוצעת להקמת אתר מכירות בסיסי יעמוד על כ-8,000 ש"ח.
  • עלות ממוצעת להקמת אתר מכירות ממותג יעמוד על כ-20,000 ש"ח.
  • עלות ממוצעת להקמת אתר מכירות בינלאומי יעמוד על כ-70,000 ש"ח.
  • עלות ממוצעת להקמת אתר מכירות מורכב יתחיל ב-50,000 ש"ח.

מרגישים מוכנים לבניית אתר מכירות? התייעצו עמנו בנושא ונשמח לעזור לכם להבין טוב יותר מה נכון עבורכם. לאחר מכן, במידה ותרגישו שאנו אמינים ומקצועיים מספיק לצרכים שלכם, תוכלו לעבוד יחד איתנו ולקבל את השירות הטוב ביותר. השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!